rozumím Při provozu tohoto eshopu používáme soubory cookie. Používáním těchto stránek vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více o cookie a o ochraně osobních údajů najdete v kategorii Informace.

VÝPRODEJ, který byl umístěn na těchto stránkách najdete dočasně na adrese: https://www.tamasem.cz/45-vyprodej

Důležité:

DODÁNÍ: Doba dodání produktů "skladem" činí do pracovních 7 dnů, v naprosté většině případů jsou to 3-4 dny.

DOSTUPNOST: Pokud není uvedeno "Skladem" je dostupnost uvedena ve dnech - např. 

nebo v týdnech - např. 

Zboží můžete objednat, Po naskladnění vás budeme kontaktovat a zboží odešleme. 

Pro platbu převodem je zboží rezervováno po dobu 3 pracovních dnů. ( doba od provedení objednávky do zaplacení) V případě potřeby delší rezervace nás kontaktujte emailem. 

Objednávky do 6000,-Kč lze zaplatit dobírkou, nad 6000,- pouze bankovním převodem.

Tapety vyrobené na zakázku dle vašich požadavků nelze vrátit zpět,POZOR: V případě objednání zboží na zakázku je možné objednávku zaplatit pouze převodem na účet.

Zasíláme i na Slovensko - nelze na dobírku, pouze platbou předem na účet - pro upřesnění prosím kontaktujte nás na email: info@homebod.cz.

Doprava na Slovensko pouze PPL, cena 10 EUR.

Pro platbu převodem je zboží rezervováno po dobu 3 pracovních dnů.

Pokud je u zboží uvedeno skladem na objednávku, můžete zboží objednat. Po naskladnění vás budeme kontaktovat a zboží odešleme. POZOR: V případě objednání zboží, u kterého je příznak "Výroba na zakázku" je možné objednávku zaplatit pouze převodem na účet.

DOPORUČENÍ!!!

1. Při přebírce zboží si pečlivě zkontrolujte (před podpisem potvrzení o převzetí), že je zásilka nepoškozena. Někdy je poškození zjevné již při ohlédnutí zvenčí. Jeví-li zásilka známky sebemenšího poškození, informujte o této skutečnosti přepravce. Poškození doporučujeme zdokumentovat - vyfotit, stejně jako v případě vnějšího poškození zásilku před přepravcem otevřít - pro zjištění rozsahu poškození. Přepravci bývají protivní (zákazník se lekne) a záznam pak zapomenou sepsat. Doporučujeme vytrvat a na případné jejich chování si stěžovat přímo u jejich dispečera (číslo řidiče bývá na přepravních dokladech, event. mají záznamy o rozvozu i o řidičích, kteří rozvoz realizují).

2. Jakékoli poškození je nutné s přepravcem sepsat formou Zápisu o škodě a přípisem do doručujícího listu dopravce. Bez tohoto zápisu nebo v případě, že dopravce odmítl tento zápis vyhotovit, zásilku nepřebírejte.

3. Samostatný zápis o škodě nebo přípis o škodě do potvrzení o předání zásilky je podkladem pro uplatnění práv poškozené strany.

4. Reklamační řízení se řídí platnými předpisy. Zákonná lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dnů. Jedná-li se o dopravu mimo území ČR, je nutné nás kontaktovat na tel. +420 606566767 nebo emailem na admin@dekoration.cz.