Při provozu tohoto eshopu používáme soubory cookie. Používáním těchto stránek vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více o cookie a o ochraně osobních údajů najdete v kategorii Informace. close
INFORMACE

INFORMACE

Objednávky nemusíte hradit ihned, pokud si vyberete způsob platby Twisto. Platba bude odložena a zaplatíte později - více naleznete v podmínkách Twisto, které najdete při výběru platby u objednávky.  

1. Doba dodání - do 7 dnů, obvykle jsou to 3-4 dny.

2. Zasílání Českou poštou jako balík do ruky nebo balík na poštu. Prodávající si vyhrazuje právo na změnu dopravce - možnost i PPL, DPD, zákazník bude o dopravci informován emailem. Cena dopravy zůstává stejná - nenavyšuje se!

3. Při objednávce nad 3000,- Kč neplatíte poštovné!

4. V kategorii "Výprodej" nelze objednat větší počet kusů než který je skladem. Toto zboží nelze objednat "Na objednávku". 

5. DODÁNÍ: Doba dodání činí do pracovních 7 dnů, v naprosté většině případů jsou to 3-4 dny. Pro platbu převodem je zboží rezervováno po dobu 3 pracovních dnů. ( v případě potřeby delší rezervace nás kontaktujte emailem)

6. Zasíláme i na Slovensko - nelze na dobírku, pouze platbou předem na účet - pro upřesnění prosím kontaktujte nás na email: admin@dekoration.cz.

7. Pro nákup v tomto eshopu není potřeba se registrovat. Můžete využít nákupu bez registrace, tzv. Rychlá objednávka - zobrazí se v prvním kroku objednávky.

8. Objednávky v hodnotě do 6000,- Kč lze platit dobírkou, nad 6000,- je nutno zaplatit předem na účet. Zašleme Vám zálohovou fakturu, na základě které objednávku uhradíte. (týká se hlavně nábytku). Toto pravidlo neplatí při výběru odložené platby TWISTO.

9. Tapety-fototapety a obrazy: někteří dodavatelé a výrobci mají různé dodací lhůty. Pokud je uveden u produktu výrobce a doba dodání, pak toto je nadřazeno stavu. Například:

     

platí doba dodání uvedena u výrobce. 

10. Tapety a obrazy, které mají označení NA OBJEDNÁVKU - není možné vrátit do 14 dní, jsou vyráběny po vaší objednávce. Je možné stornovat objednávku ještě před odesláním na vaší adresu. Reklamace tapet je možná pokud nejsou nalepené. Při dodání si zkontrolujte zejména, zda role tapet mají stejnou šarži a zda odpovídá barevné provedení.

11. Při objednávce, kde je současně zboží skladem a zboží na objednávku, zasíláme zboží při zkompletování objednávky. Případné doposlání prosím napište do poznámky k objednávce.

12. Upozorňujeme zákazníky, že za nevyzvednuté nebo odmítnuté zásilky účtujeme k zaplacení cenu poštovného a balného. Zákazník má vždy možnost objednávku stornovat do doby odeslání.

DOPORUČENÍ!!!

1. Při přebírce zboží si pečlivě zkontrolujte (před podpisem potvrzení o převzetí), že je zásilka nepoškozena. Někdy je poškození zjevné již při ohlédnutí zvenčí. Jeví-li zásilka známky sebemenšího poškození, informujte o této skutečnosti přepravce. Poškození doporučujeme zdokumentovat - vyfotit, stejně jako v případě vnějšího poškození zásilku před přepravcem otevřít - pro zjištění rozsahu poškození. Přepravci bývají protivní (zákazník se lekne) a záznam pak zapomenou sepsat. Doporučujeme vytrvat a na případné jejich chování si stěžovat přímo u jejich dispečera (číslo řidiče bývá na přepravních dokladech, event. mají záznamy o rozvozu i o řidičích, kteří rozvoz realizují).

2. Jakékoli poškození je nutné s přepravcem sepsat formou Zápisu o škodě a přípisem do doručujícího listu dopravce. Bez tohoto zápisu nebo v případě, že dopravce odmítl tento zápis vyhotovit, zásilku nepřebírejte.

3. Samostatný zápis o škodě nebo přípis o škodě do potvrzení o předání zásilky je podkladem pro uplatnění práv poškozené strany.

4. Reklamační řízení se řídí platnými předpisy. Zákonná lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dnů. Jedná-li se o dopravu mimo území ČR, je nutné nás kontaktovat na tel. +420 606566767 nebo emailem na admin@dekoration.cz. 

Leave your reply

*
**Not Published
*Site url with http://
*
Produkt byl úspěšně přidán ke srovnání produktů!