Česká pošta - balík na poštu a balík do ruky  99,- Kč 

DPD - veškerý nábytek 149,- Kč

Česká pošta - balík do balíkovny 58,- Kč: pouze drobné předměty, rozměry 70x50x50 cm, nelze obrazy

Od 3000,- Kč poštovné zdarma

PLATBY: 

- platba Twisto, - odložená platba: nakoupíte ihned, platíte až za 14 dní

- bankovním převodem

V nejbližších dnech bude umožněna platba platební kartou.

DODÁNÍ: Doba dodání činí do pracovních 7 dnů, v naprosté většině případů jsou to 3-4 dny.

Pro platbu převodem je zboží rezervováno po dobu 3 pracovních dnů. ( v případě potřeby delší rezervace nás kontaktujte emailem)

U zboží jsou uvedeny doby dodání v případě, že nejsou skladem. Doba dodání se počítá od data zaplacení objednávky.

DOPORUČENÍ!!!

1. Při přebírce zboží si pečlivě zkontrolujte (před podpisem potvrzení o převzetí), že je zásilka nepoškozena. Někdy je poškození zjevné již při ohlédnutí zvenčí. Jeví-li zásilka známky sebemenšího poškození, informujte o této skutečnosti přepravce. Poškození doporučujeme zdokumentovat - vyfotit, stejně jako v případě vnějšího poškození zásilku před přepravcem otevřít - pro zjištění rozsahu poškození. Přepravci bývají protivní (zákazník se lekne) a záznam pak zapomenou sepsat. Doporučujeme vytrvat a na případné jejich chování si stěžovat přímo u jejich dispečera (číslo řidiče bývá na přepravních dokladech, event. mají záznamy o rozvozu i o řidičích, kteří rozvoz realizují).

2. Jakékoli poškození je nutné s přepravcem sepsat formou Zápisu o škodě a přípisem do doručujícího listu dopravce. Bez tohoto zápisu nebo v případě, že dopravce odmítl tento zápis vyhotovit, zásilku nepřebírejte.

3. Samostatný zápis o škodě nebo přípis o škodě do potvrzení o předání zásilky je podkladem pro uplatnění práv poškozené strany.

4. Reklamační řízení se řídí platnými předpisy. Zákonná lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dnů. Jedná-li se o dopravu mimo území ČR, je nutné nás kontaktovat na tel. +420 606566767 nebo emailem na admin@dekoration.cz.