Od 3000,- Kč poštovné zdarma
Minimální cena objednávky je 190 Kč (bez dopravy).
PLATBY:
- platba Twisto, - odložená platba: nakoupíte ihned, platíte až za 14 dní
- bankovním převodem
- platba platební kartou
- dobírkou pouze do částky 3000 Kč
V případě, že jste zadali platbu převodem a peníze nebyly připsány na náš účet, zasíláme upozorňující email, kdy máte možnost ještě do 24 hodin platbu provést, pak je zboží uvolněno k dalšímu prodeji.
Minimální cena objednávky je 190 Kč (bez dopravy).
NEMŮŽETE OBJEDNAT POŽADOVANÉ MNOŽSTVÍ? Jednoduše nám napište a my Vás budeme informovat o možnostech objednání.
Při objednání více kusů než je momentálně skladem, Vás budeme informovat o naskladnění a možnosti dodání.
DODÁNÍ: Doba dodání činí do pracovních 7 dnů, v naprosté většině případů jsou to 3-4 dny.
Pro platbu převodem je zboží rezervováno po dobu 3 dnů.
U zboží jsou uvedeny doby dodání v případě, že nejsou skladem. Doba dodání se počítá od data zaplacení objednávky.
DOPORUČENÍ!!!
1. Při přebírce zboží si pečlivě zkontrolujte (před podpisem potvrzení o převzetí), že je zásilka nepoškozena. Někdy je poškození zjevné již při ohlédnutí zvenčí. Jeví-li zásilka známky sebemenšího poškození, informujte o této skutečnosti přepravce. Poškození doporučujeme zdokumentovat - vyfotit, stejně jako v případě vnějšího poškození zásilku před přepravcem otevřít - pro zjištění rozsahu poškození. Přepravci bývají protivní (zákazník se lekne) a záznam pak zapomenou sepsat. Doporučujeme vytrvat a na případné jejich chování si stěžovat přímo u jejich dispečera (číslo řidiče bývá na přepravních dokladech, event. mají záznamy o rozvozu i o řidičích, kteří rozvoz realizují).
2. Jakékoli poškození je nutné s přepravcem sepsat formou Zápisu o škodě a přípisem do doručujícího listu dopravce. Bez tohoto zápisu nebo v případě, že dopravce odmítl tento zápis vyhotovit, zásilku nepřebírejte.
3. Samostatný zápis o škodě nebo přípis o škodě do potvrzení o předání zásilky je podkladem pro uplatnění práv poškozené strany.
4. Reklamační řízení se řídí platnými předpisy. Zákonná lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dnů. Jedná-li se o dopravu mimo území ČR, je nutné nás kontaktovat na tel. +420 776302233 nebo emailem na admin@dekoration.cz.